Често Задавани Въпроси
Вие ни питате, ние отговаряме!
В какъв срок да очаквам поръчката си?
Ако поръчката ви е налична, ще бъде при вас от 1 до 2 работни дни.
Ако не е налична, ще бъдат необходими от 3 до 5 работни за да се изработи за вас.
Мога ли да тествам аксеосоарите преди да платя?
Изпращаме всяка пратка с опция за преглед и тест, защото за нас е важно да сте сигурни в избора си.
Мога ли да заменя или върна аксесоар?
Замяната на аксесоари е възможна когато са спазени следните условия:
- Необходимо е да изберете друг аксесоар на същата стойност.
- Трябва да извършите замяната не по-късно от 14 дни след закупуването на аксесоара.
- Трябва да не сте махнали етикета на продукта и да изпратите обратно в оригиналната опаковка.
Връщането се извършва, когато: - Аксесоара не е бил изработен специално за вас по ваша индивидуална поръчка.
- Не са минали повече от 14 дни след закупуване на аксесоара.
- Не е премахнат етикета и артикула се върне в оригиналната опаковка.
- Не е нанесена повреда по аксесоара.
Всеки аксесоар се преглежда внимателно от нашите служители преди да бъде изпратен до вас.
Как става плащането?
Плащането може да бъде осъществено по банков път или с наложен платеж, когато получите пратката си. Също така, можете да заплатите Вашата поръчка и кредитна или дебитна карта.
В какъв вид ще пристигне пратката до мен?
Изпращаме всяка пратка в луксозно опакована кутия, която е защитена и опакована в друг кашон, за да няма повреди и нарушения на външния вид на подаръчната кутия. За нас е важна емоцията, която изпитвате, когато получите старателно опаковани нашите аксесоари.